21 feb
Lær vores nye Account Manager at kende!-image

Lær vores nye Account Manager at kende!

 

Vi tog en snak med Emil Kornerup, vores nye Account Manager hos Revolvo. Vi spurgte ham om hans første tid i Revolvo, om hans baggrund - og hans tanker om hvad der rører sig af tendenser i branchen. Nu har jeg tid, siger Emil og læner sig tilbage og smiler.

 

 Først og fremmest vil jeg gerne sige velkommen til! Hvordan har din første tid i Revolvo været?

Jamen jeg siger tak for velkomsten. Min første tid her har været rigtig god! Jeg er blevet udfordret fagligt, og har skulle indgå i en ny arbejdsrutine og kultur. I denne sammenhæng kan jeg ikke sætte en finger på hverken modtagelsen, eller stemningen i firmaet. Arbejdsmæssigt har jeg haft travlt, men det har været spændende – så jeg er godt tilfreds

 Hvad vil du sige er dine største forcer i jobbet som Account Manager?

Det er et godt spørgsmål. Jeg har arbejdet med mange forskellige typer mennesker i mit arbejdsliv, hvilket jeg ser tror er en fordel. I den sammenhæng har jeg været vant til at have kontakt med folk fra forskellige brancher, dele af landet og aldersgrupper. Jeg tror personligt det at kunne relatere er væsentligt, når man gerne vil brænde igennem som repræsentant for et firma. Dette er jeg især vant til fra min erfaring tid som selvstændig

 Så du arbejdede som selvstændig inden du blev ansat her?

Sammen med to gode venner havde jeg et lille iværksætterfirma. I den sammenhæng har jeg haft en enorm mængde kundekontakt, hvilket jeg tager med mig ind i dette arbejde. Hos Revolvo har jeg muligheden for at udvikle mig, gennem nye udfordringer. Da muligheden bød sig, tøvede jeg ikke!

 Det fører mig faktisk til næste spørgsmål – Hvad fik dig til at søge job hos Revolvo?

Her har jeg muligheden for at lave det jeg brænder for, dette kombineret med rammerne og stemningen her er et perfekt match for mig. Jeg er glad for at have fået muligheden.

 Vi er glade for at have dig med på holdet! Hvilket del af jobbet passer dig bedst?

Jeg er glad for at sidde på kontoret, men jeg nyder at være på kundebesøg. Det personlige møde er for mig det vigtigt, og det er afgørende for mig at kunne se kunderne i øjnene. Igen den personlige kontakt er noget jeg vægter højt – så det må være den del.

 Hvad tror du er nøglen til succes for webbureauer i fremtiden?

Der er ingen tvivl om at konkurrencen er blevet skærpet de seneste år! Jeg tror det handler om at have en base af dedikerede og dygtige medarbejdere, og så rene linjer over for kunderne. Fortæl kunderne hvad de kan forvente, og så lev op til det. Hvis der er gennemsigtighed og tryghed gennem hele processen så ved folk hvad de får for pengene. Jeg tror ikke på man skal love mere end man kan holde. Det må i hvert fald være en af nøglerne

 Det lyder fornuftigt! Vi siger tak for snakken!

 

 

 

 

Hvis du vil i kontakt med Emil, så kontakt ham direkte på
[email protected] 
eller ring til ham på tlf. 71 74 78 65

 

 

 

Kunne du lide artiklen?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og hold dig opdateret på nyt fra vores redaktion.